خانما سایز یک تا چند روزگی میشه استفاده کرد؟

۵ پاسخ

من ۱۲ روز اول رو فقط یک بستم بعدش دو
الان دو هم کوچیک شده
ولی خب من می‌بندم چون زیاد گرفته بودم

اگر برا پوشکه من تقریبا تا ۴۰ روزگی استفاده کردم
باز بستگی به کوچولوت داره اگر میبینی پس میده یا رد کش ها روی پای بچه میمونه و قرمز میشه برو سایز بعدی

من هنوز دارم استفاده میکنم البته سایز یک مای بیبی به نظرم از ابن به بعد هم میشه و اندازشه دختدم فک کنم الان نزدیک پنج کیلو شده

چی ؟ پوشک یا لباس ؟

تا ۴۰ بستگی به وزن اش داره

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی