۹ پاسخ

سوزش داره بیشتر

پیش یکی برو که مطمئن باشه رنگ هاش اوریجینال باشه چون اگه خراب کنه آبی میشه خیلی زشت میشه من تو مشهد پیش ملیحه احسان ۵ ساله زدم هرکی دید فکر میکنه خط چشم کشیدم اینقدر که هنوز مشکی و تمیز مونده و ظریف

من سه سال پیش زدم اصلا درد نداشت

اگر شیر میدی نرو درد داره

اصلا درد نداره ،چیزی حس نمیکنی سر میشه بعد بی حسی منتها بی حسی ک میزنه برات مهم من چند سال پیش زدم

من زدم یه هفته پیش اصلا درد نداشت بستگی به بی حسی داره که برات استفاده میشه

نزدم ولی درد نداره
فقط خیلی کار ریسکی ایه
چون ور دل چشمه
خودم هیچ وقت نمیکنم

یکی از دوستان زد گف درد داره بی حسی هم زدن دوبار براش

من خط چشم زدم سرکننده زد اذیت نشدم زیاد

سوال های مرتبط