۸ پاسخ

آره اون دردا می‌ره دردای جدید میاد😂دردای بخیه جمع شدن رحم کمردرد 😂

والا واسه من تموم نشد که هیچ بدترم شد.پای چپم اینقدر درد میکرد بعداز زایمان که نمیتونستم بلند بشم یا راه برم دونفر به زور باید بلندم میکردن

نسبت به بارداری سبک تر میشی ‌ولی خب من هنوز خستگی دارم چون زایمان سختی داشتم

اینقدر سبک و خالی می‌شه ادم مث یه بادکنک رها شده که باد و فشارش تخلیه شده یه گوشه افتاده😅 البته درد بخیه و کمردرد هست چند هفته‌ای ولی نسبت به بارداری خیلی احساس رهایی و سبکی بیشتری داری.

درد بخیه و جمع شدن رحم تا چند روز هست بعد زایمان

منم ☹️

میگن خیلی سبک میشی
با زایمان حداقل ۵ الی ۶ کیلو بار رو میذاری زمین
دردا و تهوع ها هم میرن

اره عزبزم همینک بچه بدنیا میاد تمام دردا میخوابه سرپا هم ک شدی دگ هیچی سنگینی نداری

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی