۱۰ پاسخ

تو خواب بده سمیرا جان شاید خورد

ب نام خدا دق💔

رفلاکس پنهان داره درست میشه

روانی شدم امروز صبح انقدر گریه کردم که نگم دیگه چزا اینجورین این بچها؟؟

دکتر ب من گفت خوابشو بهم‌نریز
خودش بخواد بیدار میشه جای نگرانی نیست

وای دختر من اینجوری شده اصلا شیر نمیخوره
دیشب از گرسنگی تا ۵ صب بیدار بود، شیر نمیخورد
تو خوابم میدم خیلی کم میخوره

تو خواب بده چاره ای نیست منم تو خواب شیر میدم

خوبه که🥺من هر سه ساعت یه ساعت دارم شیر میدم😩🫠

نی نی منم شبا ۴ ۵ ساعت راحت می‌خوابه.
بذار بخواب شب،دیگه کوچیک نیس که،گشنش بشه خودش درخواست می‌کنه.
اگه رشدش خوبه پس موردی نداره.
اگه نه رشدش عقبه با دکترش حرف بزن

تو‌خواب میدم

سوال های مرتبط