۳ پاسخ

دکتر دخترم گفت این ویروس جدید علائمش تب هست.
نگران نباش،نذار تبش بالاتر بره.داروشو سر وقت بده بخور هم روشن کن اگه نداری کتری بذار روو گاز بذار همش روشن بمونه

شیاف بزن ۱۲۵
هر ۴ساعت استا بده
پاشویه کن

پاشویش بکن لباسم کن تنش کن دمای خونم کم کن یه مقدار

سوال های مرتبط