۵ پاسخ

😫خیلییییییی، اگ بزور سینه رو نزارم دهنش، خودش اصلاااا شیر نمیخاد. نمیدونم واقعا تا کی!!! هر روز یه چالش جدید🤦🏻‍♀️

نگران نباش بعد یه مدت دوباره مثل قبل میشه

وای بچه من هنوزم بد شیر میخوره

نه والا😐😐😐دختر من بیشتر می‌خوره

اره دبشب با جنگ شیر بهش میدادم اخرشم نخورد

سوال های مرتبط

مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی