۹ پاسخ

نه اصن

آره عزیزم به خاطر مواد بی حسی هس

اره من کمرم هنوزم درد میکنه

حقیقتا میگن ب امپول ربطی نداره چون تو بارداری شکم میاد جلو مهره های پشت و کمر اسیب میبینن بعد زایمان باید ورزش انجام بدیم ،منم سزارین شدم ولی شکمم کوچیک بود الان اصلا کمر درد ندارم ،شکمم ندارم الان لاغر شدم

بله من‌داغون‌داغون کمرم

اره بابا
من عادت کردم بهش دیگه

اره من همیشه خدا کمر دردم🥺

من هنوزم که هنوزه کمرم درد میکنه

اوهوم

سوال های مرتبط

مامان مانیا و مایسا💖 مامان مانیا و مایسا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام ۱ سالگی