۱۰ پاسخ

من پنج بار ای یو ای کردم عزیزم دست اخرم این دومین بار طبیعی باردار شدم
ان شاءالله که البته بمونه🥲

ای باباااااااااااااااااااااااااااااااا😢😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😮‍💨

من ۳ بار ای یو ای کردم نشد ! شانسش خیلی پایینه …

😪😪😪چرا احساس میکنم اعضای خانواده ایم اینجوری گفتی ناراحت میشم خدا برات بخواد عزیزم

من بار اول iui گرفت ، دو قولو هم شد ولی یکی تشکیل نشد یکی هم ضربان نداشت خلاصه از دست دادم . نگران نباش گاهی جواب نمیگیره آدم گاهی میگیره و مثل من میشه
حکمت چیه نمی‌دونم

چرا ای وی اف نمیکنی….درصد ای یو ای پایینه

آخه چرا پرید شدی

دردناکه🥲
عزیزم اگه مشکل اسپرم دارین باید برید ivf
iui کلا موفقیت نداره

تخمک چند بود؟
بعدش پروژسترون داد بهت؟

خداخودش ازدرگاهش ببخشه منم خسم تاخیردارم بیبی چکامم. منفی🫠

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
زری زری قصد بارداری
مامان جوجوم🐣 مامان جوجوم🐣 قصد بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری