من پنج بار ای یو ای کردم عزیزم دست اخرم این دومین بار طبیعی باردار شدم
ان شاءالله که البته بمونه🥲
ای باباااااااااااااااااااااااااااااااا😢😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😮💨
من ۳ بار ای یو ای کردم نشد ! شانسش خیلی پایینه …
😪😪😪چرا احساس میکنم اعضای خانواده ایم اینجوری گفتی ناراحت میشم خدا برات بخواد عزیزم
من بار اول iui گرفت ، دو قولو هم شد ولی یکی تشکیل نشد یکی هم ضربان نداشت خلاصه از دست دادم . نگران نباش گاهی جواب نمیگیره آدم گاهی میگیره و مثل من میشه
حکمت چیه نمیدونم
چرا ای وی اف نمیکنی….درصد ای یو ای پایینه
آخه چرا پرید شدی
دردناکه🥲
عزیزم اگه مشکل اسپرم دارین باید برید ivf
iui کلا موفقیت نداره
تخمک چند بود؟
بعدش پروژسترون داد بهت؟
خداخودش ازدرگاهش ببخشه منم خسم تاخیردارم بیبی چکامم. منفی🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.