خانما از چند هفتگی جنین با سونو واژینال دیده میشه؟

۴ پاسخ

من دوبار حامله شدم هر بار هر دکتری رفتم گفتن خوب مشکلی نداره

شکمی من رفتم چیزی ندیدن استرس گرفتم عصر رفتم واژینال جنین و ساک بود


شکمی سه ماه اول خوب نیست

واژینال باعث لکه بینی میشه در شرایط خاص فقط سونو واژینال انجام میدن

بهتره بزاری ک با شکمی مشخص شه واژینال خوب نیس من با واژینال ب لکه افتادن

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
بابای آیمان بابای آیمان هفته هجدهم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ویهان و نلا🍓🐣 مامان ویهان و نلا🍓🐣 هفته پانزدهم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری