من دوبار حامله شدم هر بار هر دکتری رفتم گفتن خوب مشکلی نداره
شکمی من رفتم چیزی ندیدن استرس گرفتم عصر رفتم واژینال جنین و ساک بود
شکمی سه ماه اول خوب نیست
واژینال باعث لکه بینی میشه در شرایط خاص فقط سونو واژینال انجام میدن
بهتره بزاری ک با شکمی مشخص شه واژینال خوب نیس من با واژینال ب لکه افتادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.