مامانا تو هفته پنجم اگه سونو واژینال بری جنین دیده میشه ؟

۷ پاسخ

نه عزیزم باید تا ۸ هفته صبر کنی

فقط ساک بارداری دیده میشه اما از هفته هشت به بعد جنین هم قابل مشاهده ست

نه عزیزم ساک دیده میشه احتمالا

اگه تشکیل شده باشه بله نشون میده من ۵هفته رفتم ساکش تشکیل شده بود با کیسه زرد هفته بعدش رفتم قلبش تشکیل شد

سونو مقعدی برو خب

اره ساکش تشکیل شدع من پنج هفته رفتم بم گفتن قلبش تشکیل شده ولی صدایی ندارع ۸ هفته رفتم صداشو برام گذاشتن ولی از ۸ هفته ب بعد بری سنو شکمی بدی بهتره

بله ولی ضرورتی نداره صبرکن تا۶ هفته شکمی همه چیو نشون میده صبورباش

سوال های مرتبط

مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری