۱۱ پاسخ

ببین دختر من هنوز که هنوز غلت نمیزنه ولی به پهلو میشه

نگران نباشپ

غلت زدن از اخر ۵ ماهگی شروع میشه بعد میکشه بعد چهار دست و پا و .‌‌‌...

پسر من اخرای سه ماهگی زور میزد که غلت بزنه بعد هرروز باهاش تمرین میکردم میذاشتمش به بغل کمکش میکردم برا غلت زدن تا اینکه الان سه چهار روزه خودش میغلته دیگه

بچه ها یکی نیستن مقایسه نکن .ن از غلت ن چهاردست پا ن راه رفتن ن صحبت ن دندون .روی زمین زیاد بزار خودش ب وقتش بر میگرده

نگران نباش عزیزم دختر من اواخر ۴ ماهگی غلت زد الانم همش غلت میزنه ۳ ماهگی زوده بچه ها باهم فرق دارند دختر من یکبار دوماهگی غلت زد دیگه نزد یکی دوبار ۳ ماهگی دیگه نزد تا اواخر ۴ ماهگی
ببین چیزایی که دوست داره بزار کنارش غلت میزنه
نگران نباش

گلم بچه ها باهم متفاوتن ذهنتو واسه این چیزا درگیر نکن پسر من چهار ماه و نیمش بود غلت زد

والا پسر منم تلاش نمیکنه برا غلت زدن🤨

مقایسه نکن و نگران نباش
ممکنه اصلا غلت نزنه

چرا نگران
من ک اصلااا و ابدا بچه خودمو با بچه کسی مقایسه نمیکنم چ الان چ بعدها
وقتی میدونم بعضی بچها زود را میوفتن بعضیا دیرتر..

تو این سن گردن بگیره کافیه
پسر من تو پنج ماه و یک هفته غلت زد اونم با کمک
ولی تو یک ماهگیش تلاش میکرد نمیتونست
فرق دارن با همدیگه
الانم تا یچیز که دوس داره نذارم کنارش تلاش نمیکنه

سوال های مرتبط