دخترم سرما خورده واکسن دوماهگیش میزنن?

۳ پاسخ

اونا میزنن ولی تو نزن
چون سرما خورده تشدید میشه
بعدش خدایی نکرده بیمارستان بستری میش

ن صبر کن خوب بشه بعد ببرش

نه باید کامل خوبشه بعد

سوال های مرتبط