میگن خییلی شیر چرب زیاد میکنه
بمن گفتن خیلی خوبه چون شیرتو زیاد میکنه
فقط چون سردع برنج رو با شوید و زعفران درست کن
بعدشم دوتا خرما بزار دهنت
بخور خیلی هم خوبه نکه نخوریا هم مقویه هم واسه شیرت خوبه
والا دکتر برای من منع کرد غذاهای دریایی.البته پسرمن رفلاکس داره
توبیمارستان من زاعو دیدم کنسرو ماهی همینجور میخورد من ازاون روز تو شوکم خخخ ماهی خوبه ولی چون طبعش خیلی سرده برا خودت خوب نباشه البته نمیدونم دقیق
منم میخام بخورم هیچ غذایی نیس بخورم همش یا نفخ داره یا بد هس. شما چی میخوری تو شیر دهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.