من یه ماه صبر میکردم مثل خودم ۵/۵به دنیا میومد 😂ولی الان احتمالا اولای تیر بشههه
من همسرم و بچه مون 😁
من اگه سزارین کنم دقیقا تاریخ تولد خودم میشه۱۴تیر
ولی خب احتمال زیااااد طبیعی زایمان کنم میشه۲۴تیر
من خردادیم بچمم احتمالا روز تولد خودم به دنیا بیاد 🥹😍
من 🫠تیرماهی میشه نینیم
من خودم یک مهرم باباش 29مهر و نی نی نیمونم 24مهر😍
من سزارینی بودم قرار بود روز تولد خودم ۲۵ فروردین به دنیا بیاد تاریخ هم زده بودیم خانم عجله کرد ۳۵ هفته دنیا اومد شد ۶ فروردین ولی بازم خوبه تو ماه خودم دنیا اومد
من اردیبهشتیم با برنامه اقدام کردم ک بچمم اردیبهشتی بشه ولی اقدام نگرفت ماه بعدش گرفت،😂
الان خردادی شده
من تو روز تولد خودم به دنیا اومد
توروخدا جواب تاپیک قبلمو بدید
من
خودم ۲۲مهرم دخترم۲مهر سزارین شدم وگرنه تاریخ خودم بدنیا میومد🥲😍
حیف به خیلی دوست داتم یه دختر عین خودم داشتم با تمام خصوصیات خودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.