مامانا کیا بچشون تو ماه تولد خدشون بدنیا میاد..

۱۲ پاسخ

من یه ماه صبر میکردم مثل خودم ۵/۵به دنیا میومد 😂ولی الان احتمالا اولای تیر بشههه

من همسرم و بچه مون 😁

من اگه سزارین کنم دقیقا تاریخ تولد خودم میشه۱۴تیر
ولی خب احتمال زیااااد طبیعی زایمان کنم میشه۲۴تیر

من خردادیم بچمم احتمالا روز تولد خودم به دنیا بیاد 🥹😍

من 🫠تیرماهی میشه نینیم

من خودم یک مهرم باباش 29مهر و نی نی نیمونم 24مهر😍

من سزارینی بودم قرار بود روز تولد خودم ۲۵ فروردین به دنیا بیاد تاریخ هم زده بودیم خانم عجله کرد ۳۵ هفته دنیا اومد شد ۶ فروردین ولی بازم خوبه تو ماه خودم دنیا اومد

من اردیبهشتیم با برنامه اقدام کردم ک بچمم اردیبهشتی بشه ولی اقدام نگرفت ماه بعدش گرفت،😂
الان خردادی شده

من تو روز تولد خودم به دنیا اومد

توروخدا جواب تاپیک قبلمو بدید

من
خودم ۲۲مهرم دخترم۲مهر سزارین شدم وگرنه تاریخ خودم بدنیا میومد🥲😍

حیف به خیلی دوست داتم یه دختر عین خودم داشتم با تمام خصوصیات خودم

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی