خودم ناخنکار هستم
بستگی داره اگر هزینه خیلی براتون ملاک نیست
کاشت ژل بهتره چون هم سبک تره و هم از لحاظ ظاهری طبیعی تر و ظریف تر
در غیر این صورت کاشت پودر انجام بدید
اگر هم صدف ناخن های خودتون خوش فرم هست میتونید با مواد لمینت،فقط حجیم سازی انجام بدید
عزیزم باژل خوبه
ژلیش کن کاشت نکن
ژل
ژل
اگه ناخون خودت خوبه کاور کن اگه نه با ژل
عزیزم با ژل خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.