وایی شکمم هی یچی میپیچه داخلش چ حس بدیه اه😐😂

۵ پاسخ

نفخع عزیزم برا تکونای بچه خیلی زوده😐

حس بدی نیس که😐😂

اخی عزیزم🥹

مال منم اینجوریه

یعنی بچت تکون میخوره 😍

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری