سلام کی تو هفته من درد قفسه سینه داره

۶ پاسخ

هر چی هست آزار دهند است

شاید برای معدتونه

من از الان درد دنده و قفسه سینه دارم
یعنی نه میشه اشاره کنم نه میشه نفس کشید خیلی درد میکنن
با بزرگ شدن رحم و بچه به اینا فشار میاد
یعنی حس میکنم دنده‌هام و قفسه سینم شکستن اشاره نمیتونم بکنم

من بعضی وقتا همش ندارم

از چی میتونه باشه

من شبا درد میگیره میخام خفه شم

سوال های مرتبط

مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی