پماد کاللندولا یا زینک نزدی؟
از اوناس که دراورده
برای دختر منم ۷ماهگی دراورد البته چند روز قبلش بخاطر سوختگی پماد زینک زدم احتمال دادم ازاونم باشه قطع کردم الان یه مقدارش ریخته
دفعه دیگه که بردی دکتر نشون بده
🤐مگه بده پسر منم موهای پرزی داره قسمت خصوصیش البته پسر منم وقتی بدنیا اومد ماشاالله پر موبود
پرز یا مو
عزیزان من انلاین شاپ لباس نوزادی تا 3 سال دارم خوشحال میشم عضو کانالم باشین و کاری مد نظرتون بود من در خدمتم🧡
@samyar_kids. روبیکا
رحمتی 09054539906
مامانای شهرستانی امروز ارسال داریم قصد خرید دارین سریع ثبت سفارش کنید تا قبل سال تحویل به دستتون برسه🥰
و این که به خاطر تبلیغ گهواره مسدودم میکنه
سوالی دارین لطفا با شماره ام تماس بگیرین یا روبیکا پیام بدین
خانمای مشهدی خرید حضوری هم دارم
من ان ان زدم و زینک دادم چند دوره دراورد دیکه استفاده نکردم برا دختر اولم خوب شد
موهای ضخیم و سیاه؟ یا زرد پرز مانند؟
دختر منم پرز مانند یکم داره،نباید داشته باشن؟
واا چه چیزا
عکس بفرس
برا دختر منم همینه
واه مگه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.