کسی هست بدون علائم خاصی تستش مثبت شده

۸ پاسخ

من هیچچچگونه علائم شک بر انگیزی نداشتم فقط اخراش درد پریودی میگرفتم ولی پریود نمیشدم اینقدر مطمئن بودم که باردار نیسم که حتی بی بی چکم نزدم

من فقط یکم ترشح داشتم که اصلا نمیدونستم واسه چیه چون تجربه نداشتم. بعد از ۴ روز تاخیر تست زدم مثبت شد

من با اینک آی وی اف هم کردم هیچ علائمی نداشتم علائم بعدش اومد مثل الان ک پاره ام کرد😫

من فقط تیر کشیدن زیر شکم داشتم اونم لحظه ای ! وگرنه درد پریود کامل داشتم گفتم همین روزاست پریود شم

منم علایمی نداشتم بی بی چک زدم مثبت شد

من ۸ هفته گی تازه فهمیدم باردارم. از همون موقع حالم بد بود

من هیچ علایمی نداشتم و چون با دوفامد پریود میشدم اون ماه دوفامد نخورده بودم فک میکردم بخاطر اونه پریود نشدم یه هفته بعد یه بیبی چک خونخ بود گفتم بزا بزنم مطمئن شم منفیه دمنوش بخورم پریود بیاد مثبت شد😂😂باورم نمیشد تا بتا بدم فک میکردم الکیه

من مثل همیشه یه هفته به موعدم علائم پریودیم شروع شد ولی پریود نشدم بی بی چک زدم مثبت شد

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد