۴ پاسخ

بگو خدایا شکرت که مثلاً فلانی تستش مثبته و بهش بچه دادی و بگو خدایا بهتر از این حاملگی و بهتر از این بچه که اون داره به من بده بهترینش عالیترینش با ویژگی کاملش

طبیعیه عزیزم

حسادت نیس ادم ته قلبش بخاطر خودش میگیره😔

عزیزم بگردمت خدا بهمه بده نی نی بعد ب تو حسادت نیس حس تنهایی ک نی نی نداری و دلشکسته میشی درکت میکنم

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مارال مامان مارال قصد بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری