۶ پاسخ

۴۰ زباد گلم..ببرش میلاد

پاشویه کن عزیزم خودت تبشو یکم پایین بیار ۴۰خیلیه

قبلش بتونی ی تماس بگیری با بیمارستان پرسجوکنی بهتره
دم عیده دکترا باشن کلینیک

شیاف بذار ببر میلاد
مختصص اطفال دارع

۴۰ درجه دیگه جای فکر نداره هرجا نزدیکتره سرییییع ببر

اول شیاف بزار براش

سوال های مرتبط