۱۰ پاسخ

کم درست ۱۰ روز پیش ،یعنی دو هفته مونده به تولد دو سالگیش

من یک ماهه گرفتم شبا خیلی شیر میخورد اصلا تا صبح نمیفهمیدم خواب یعنی چی !
ولی نگم برات تا ده روز که کلا شبا کلا زندگی نداشتیم تا صبح خونه رو سرش بود😭😭روزاهم خیلی بد قلقی میکرد تقریبا یک ماه اذیت شد بچم ولی ده روزش خیلی شدید بود
ولی دیگه الان کنار اومده
فقط اینکه عادتش دادم به شیر پاستوریزه
یه شیشه ظهر قبل خواب یه شیشه هم شب قبل از خواب میخوره میخوابه
اگه شیر نخوره نمیخوابه

منم نمیدونم چطور ولی خیلی شنیدم قطره گرفتن از داروخانه صبر زرد یا همین تلخک از عطاری گرفتن

روز تولد دوسالگيش يهو گرفتم خداروشكر اصلا ذيت نكرد زودي يادش رفت فقط يه كوچولو نق ميزد

یک سال و یازده ماهگی
تدریجی

من یکسالو ده ماازشیرمادرگرفتمش تلخک زدم دیگه نخورد

یهویی گرفتم لاک سیاه زدم به سینم دیگه نیومد اذیت هم نکرد فقط شب اول ی ساعت گریه کرد بعد خابید

منویدفعه شیشه و شیر و گرفتم سختیش ۲روز بود

یهویی گرفتم.تلخک زدم سر سینه ام دیگه نخورد.دوسه شب گریه میکرد بغلش میکردم راه می‌بردم آروم میشد بعد دیگه یادش رفت

من که توش موندم

سوال های مرتبط