من خیلی از لباس های پسر اولم نو مونده حتی یه بارم نپوشیده ،اونارو براش گزاشتم تا اردیبهشت برم براش حوله و شیشه و چیزای مخصوصشو بگیرم
هیچی گفتم بعداز عید لباسهای خنک میان اون موقع میخرم
منم فعلا هیچی براش نگرفتم
هیچیییی حتی یه جورابم نخریدم
تریکو هم بلند هم کوتاه هم رکابی هم زیر دکمه بخر چون لازم میشه ب بچه باید دوتا بپوشونی
فعلا هیچی فقط خواهرام براش یکم خریدن
فقط تریکو خریدم ی چند تام واس عید و تابستون 1 سالگیش زیاد نخر فعلا چون نمیدونی بچت ریز میشه یا درشت بعدا بخر
من سر پسر اولم يه تجربه دارم اينه كه بعد از اينكه بند ناف افتاد فقط سرهمي زير دكمه خوبه اوايل چون كولر روشن سرهمي زير دكمه با شلوار بنظرم مناسبه
سلام به همه مامان ها من آنلاین شاپ لباس نوزادی و بچگانه دارم تو برنامه روبیکا هرکی خواست عضو بشه به آیدی من پیام بده
آیدیNinikhas@
لینک کانال Nini_khas1@
من نی نی شهریور به دنیا میاد
من دو ست سایز صفر و دو ست سایز یک گرفتم زیر دکمه ای و مانتویی و شلوار و آستین کوتاه و …
سایز صفر دیگه نمبگیرم ولی سایز یک یه ست دیگه هم میگیرم
آستین بلند و شلوار باشه تو ستا بهتره،چون کولرا روشنِ اونموقع گاها نیازتون میشه من مارک نیلی برداشتم هم ست بیمارستان و هم تیکه ایاش
چنددست سه تیکه ینی شلوار و بلوز و بادی
چندتاسرهمی
سایزصفرویک
تابدنیابیاد ببینم سایزش چطوریه براش لباس بگیرم
نخی پنج تکه و نونزده تکه خریدم آستین بلند هم روش هست چون کولر روشن میشه براش میپوشم
من آستین بلند هم خریدم چون بالاخره کولر روشن میشه سرده...سرهمی،زیردکمه ،آستین کوتاه،
فعلا زیاد نخریدم نخی و خنک خریدم اونایی که گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.