۱۱ پاسخ

لباس گرم نمیخرم هنوز کوچیکه استفاده نمیشه جایی هم نمیریم اگرم رفتیم میزارم توی کریر پتو میدم روش

ما ک اهوازیم و سرما اصلا نداریم هیچی براش نمیگیرم زمستونی

منم دخترم وسط بهمن به دنیا میاد لباس گرم نگرفتم فقط پتو دورپیچ تدی گرفتم ، چون جایی نمیره خونه میمونه

من که زیاد نمیخرم چون زمستونه نمیشه جایی رفت همش تو خونه ایم

من میخاسم بگیرم ی دو دست لباس گرم برا چکاب رفتنی اینا ولی هنو چیزی نیومده و نمیدونمم چی بگیرم ماشینم نداریم باید بااسنپ برم بیام

منم چیزی نخریدم اصلا نمیدونم لباس گرم بخرم یانه چون ماشهرکردیم سرد هوا

جوجه من آذر ب دنیا میاد اصن لباس گرم خاصی نخربدم براش چون قرار نیس برم بیرون اصن، براامپولشم برم بیرون با ماشین میرم

من ک اصلا لباس گرم نگرفتم همون لباسای معمولی گرفتم ولی ی دونه قنداق فرنگی چسبی ک داخلش پشمه گرفتم

منم هنوز چیزی نخریدم
ولی خب ما بندرعباسیم خیلی سرد نمیشه

من یه سرهمی بافت خریدم با یه کاپشن سرهمی

هنوز هیچی نخریدم😂

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی