عزیزم خیلی بد مزه میشه چون اصلش با شیر هست دیگه با آب بپزی هیچ طعمی نداره
کره زیاد بزن بد مزه نشه من یکی دوبار ناچار شدم بپزم کره زیاد ریختم
من با آب پختم خوشمزه هم شده
توش آرد برنج یکم کره ی کوچولو زردچوبه میریزم واس رنگش
موز و خرما و مغزیجات آسیاب شده واس پسرم میریزم خییلی خوشمزه میشه
بجا شکر من نبات یا شیره انگور یا خرما میریزم
باآب میشه نه کره بزن ودارچین وزیره بریز خیلی خوشمزه میشه
نه من تاحالا فرنی با اب درست کردم بد مزه نشده
اگه منظورت فرنی اره فرنی بدون شیرکه نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.