اره درست کن
اره اب بریز
شیر و اب هیچکدومو نریز فقط روغن بزن خوب میشه
میتونی چای غلیظ یا آبمیوه یا ماست هم بریزی
اره می تونی بجای شیر مخلوط گلاب و زعفران درست کنی
اگه هویج داری کیک هویج وگردو درس کن شیر لازم نداره
کیک هویج هم بدون شیر
آره آب بریز خیلی خوب میشه .
ی مدل کیک هم هست ن شیر میخواد ن روغن . با آبجوش اونم خوشمزس
اره منم خیلی شده اب بریزم اگرم پرتقال داری دوتا ابگیر بریز خیلی خوشمزه میشه
آره من خیلی وقتا آب میریزم
میتونی کیک چای درست کنی بدون شیر هست
بجای شیر نوشابه سیاه بریز خیلیییی خوشمزه میشه
بااب پرتغال عالی میشه طعم بوش کمی هم پوستش رنده کن
میتونی اب بریزی یا اب پرتقال یا نارنگی یا هم ماست بریزی
میتونی ماست بریزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.