۱۰ پاسخ

اگر سیب زمینی رو رشته ایی رنده کنی بعد لایه نازک بندازی کف قابلمه و روغن زیاد بزنی اونم عین این میشه، ترد و خوشمزه

دو قاشق سرخالی غذاخوری ماست شیرین ی تخم مرغ با ی قاشق غذاخوری گلاب و زعفرون خوب هم بزن بعد برنج بریز داخلش روغن زیاد بریز کف قابلمه زیرش کم باشه روغن داغ نشه بعد باقی برنجت بریز دم کن

روغن بذار داغ بشه یکم زرد چوبه بزن یا زعفرون بعد نون بذار و برنج بریز بذار داغ داغ یشه بعد ملایم کن راحت سرخ میشه و برشته

ببین من میذارم اینجوری میشه فقط باید نسبت به برنجت موادشو اندازه کنی مثلا من برای دوتا کف گیر برنج کف قابلمه
نصف تخم مرغ
یه قاشق سرپر ماست چکیده
دوتا قاشق روغن
و زعفران یه قاشق غلیظ
اینارو هم میزنم بعد برنج بهش اضافه میکنم بعد کف قابلمه برای اینکه تهدیگت این شکلی بشه باید زیاد روغن بریزی. بعد بذار دم بکشه نیم ساعت ۴۰ دقیقه

مواد تهچینه دیگه، تخم مرغ و روغن و زغفرون و ماست با برنج قاطی میکنن ته دیگ میذارن

۲قاشق اردوبااب و۱ذره نمک درحد۱پنس
مخلوط کن خواستی زعفرون بزن خوشرنگ میشه روغن ک داغ شدبریزتوش۱کم ک خودشوگرف برنجوبریزعالی میشه

یه کاسه برنج آبکش شده
زرده تخم مرغ
ماست چکیده
زعفران
ادویه
به اندازه برنجت زرده بزن زرده رو اول بانمک کم خوب هم بزن بعد ماست رو قاطی کن ۳تاقاشق..
بعدزعفران غلیظ و ادویه اگر دوس داری
همرو قاطی برنج کن
ته قابلمه روغن داغ کن بعد مواد رو بریز روش و صاف کن یکم شعله رو زیاد کن بعد برنج سفیدتو مرتب بریز رو ته دیگت و ۵دقیقه بعد شعله رو ملایم کن

اب، آزد، زعفرونه

من بلدم ولی

منم میخوام ولی نمیشه لامصب

سوال های مرتبط