۴ پاسخ

بدون بچه خانه ساکته حوصله م سر میره منتظر می‌شینم تا دخترم بیاد

خوشبحالت منی ک هیچوقت ی نفس راحت نمکشم فقط،شبا موقع ک میخوابن اونم اونقدر خسته میشم ک خوددم میگیرم میخوابم
کسی نیس نگهداره بچه امو شیر ب شیرن همش بهم مچسبن

اهنگ بزار حس خوب بده ب خودت پنجره رو باز کن کاراتو بکن ب خودت برس برو بیرون خرید یا کافه خودتو مهمون کن

باآرامش ریلکس میکنم
البته اگرکوزتی نداشته باشم بعدم چایی میزارم راحت باخیال خوش نوش جان میکنم

سوال های مرتبط