خانوما به نظرتون جنسیت نی نی چیه؟ اگ میشه با دلیل بگین.

تصویر
۸ پاسخ

پسره زاویه نوبش معلومه ک

پسررررر

پسره خدا نگهداره برات

من تخصص از روی شکم خانم هاست خواستید بهتون بگم 😅

دکترا با خطا احتمال میدن
بعد شما میاید از ملت می‌پرسین😂

پسر
چون نابش زاوایه روبه بالا داره

پسر

حسم پسره

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ساچلی و سِتین مامان ساچلی و سِتین روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و یزدان مامان شاهان و یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لِنا🐣 مامان لِنا🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هلنا 🧿😘 مامان هلنا 🧿😘 ۲ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری