۴ پاسخ

رفلاکس داره ببر دکتر دارو میده

اگه خیلی گرم بدی یا آروغ نگیری یا باهاش بلا فاصله ور بری بالا میاره

اگه خیلی بالا میاره شیر خشک arبده از همون مارکی که الان میخوره

عزیزم شما چیکار کردی خوب شد؟

سوال های مرتبط