۱۶ پاسخ

سلام عزیزم ختم قرآن میخواستین

نه عزیزم

منم دکتر زمانی که پسرم کولیک داشت گفت اب شروع کنم بدم
روزی دو بار...صبح و عصر..هر بار سه الی ۴ قاشق چایی خوری آب بدم
ولی از وقتی دیگه کولیکش خوب شد نگفت آب بدم

من نمی‌دم تا شروع غذا نباید بدی

من که نمیدم دکترش هم چیزی نگفت

نه عزیزم
اب نباید بدی
از ۶ ماهگی که غذا رو شروع کردی اب هم میتونی بدی
الان خیلی زوده

پزشک پسرم گفت شیرخشکی که بچه میخوره متشکل از ۷۵ درصد آبه بچه ها تا شروع تغذیه تکمیلی نیازی به آب ندارن ممکنه باعث تورم کلیه بشه

نه عزیزم من از دکتر که فوق تخصص هم بود پرسیدم نباید اب تا شش ماه بدی و اصلا بچه چه شیرخشک چه شیر مادر تشنه نمیشه

اره من میدم
میگن شیر خشک شیرینه، بچها تشنه میشن

‌من میدم گاهی

ن عزیزم
من از دکترم پرسیدم گفت نهااایتا دو قطره اونم همیشه نه ، زمانی ک حس کردی دهنش خشکه و سیره

من ک شیر خودمو میدمم از یماهگی اب دادم ن خیلی ولی کم دکترشم نظر همین بود

نه نباید بدی وقتی غذا کمکی شروع کردی بده

من میدم

بنظرم بده چون تشنه میشه

نه نباید آب بدی

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل💋🤍 مامان شیرین عسل💋🤍 ۱ سالگی