۹ پاسخ

دوتاقطره چکون چون بدنش کم اب شده کمی

دکتر که بمن گفت آب جوشیده سرد شده روزی یه قاشق مربا خوری

نه دکتر گفت پایان شش ماهگی
وقتی کمکی شروع شد

نه گلم اگه یبوست ندارن احتیاجی نیست یا اگه شیر خودتو میخورن
ولی من دکترش گفت از ۵ ماهگی ۳۰ سی سی بده چون هم هوا گرم شده هم شیرخشگین

دکتر گفته بده روزی سه بار چند قطره چکان میدم

آب دادن زیر شش ماه بدترین آسیب هارو به بچه میزنه که در آینده مشخص میشه اصلا آب نده اصلا

بله من میدم روزی تقریبا ۲ سی سی

روزی چارتا قطره چکون میدم

من تابحال ندادم اما خواهرم پسرش یک ماهشه آب با قند با نبات کم میده میگه خوبه

سوال های مرتبط