۳ پاسخ

شیاف بزن
قطره هر چهار ساعت بده
پیشانیش و زیر بغلش و شکمش با دستمال خیس بکش پاشویه کن با گلاب خوب میشه بخاطر واکسن دیگ اگ دیدی طولانی شد و تبش بالاتر رف ببر دکتر

ببر دکتر عزیزم حتما

ببرش دکترعزیزم شایدتبش ازواکسن نباشه
اخه طبیعتا تا ۴۸ بعدواکسن تب میکنن

سوال های مرتبط