پمپ درد بخواه تو بیمارستان من هیچی نفهمیدم
نه دردش قابل تحمله
ن من ک پمپم نداشتم خیلیم راضی بودم ک سز شدم
نه والا من دو تا سزارین کردم خیلی هم راحت بودم
نه یکمه ک باشیاف اوکی میشه
پمپ درد میگیری بعد هم بهشت زیر پای مادرانه دیگه
خب عوضش یه دختر /پسر خوشگل داری
نه عزیزم شیاف میزارن مسکن میزنن اروم میشی شاید دو ساعت اونم نیمچه درد
نهبا شیاف کاملا قابل تحمله
اگه قرار باشه درد رو حس کنیم و درد بکشیم چکاریه
بهتون مسکن میدن نگران نباش عزیزم وقتی مسکن رو مبخوری دیگه دردی نداری حس نمیکنی
نه بابا
نه از الان بهش فكر نكن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.