کیسه آب نشتی بده مدوامه یا همون یه بار ؟

۴ پاسخ

من نشتی داشت کلا چند قطره اب گرم بود. رفتم تست گرفتن گفتن کیسه اب سوراخ شده ختم بارداری زدن

سوراخ شده باشه مداومه
ولی کامل پاره بشه یدفعه حجم خیلی زیاد آب میاد
من سر بچه اولم پاره شد یدفعه اندازه یه پارچ بزرگ آب اومد تا بیمارستان هم با هر دست انداز باز آب میومد

مداومه یکسره حس خیسی داری
میتونه یهو هم پاره بشه همش بیاد

مداوم هم میتونه باشه
مدام خیس بشه

سوال های مرتبط

مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان آیسا✨️🧸 مامان آیسا✨️🧸 ۷ ماهگی