از امامت بین چهارراه میلاد و آزاد شهر کفش سفید برفی خریدم 1200
اره منم دیدم سایتشو واقعا چیزای قشنگی داره
من از معلم میخرم ،نرسیده به جلال !کیفیت کفشاش عالی
کفش الا شوز ادیب ۴۸
البته فروش اصلیش اینترنتیه چون مغازه انچنانی نداره بیشتر یه انباره ک نمونه گذاشته چنتا
ولی واقعا قیمت و کیفیت عالی
مفتح ۱ اسم مغازشو یادم نیس ولی دو بار ازش خرید کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.