۵ پاسخ

از امامت بین چهارراه میلاد و آزاد شهر کفش سفید برفی خریدم 1200

اره منم دیدم سایتشو واقعا چیزای قشنگی داره

من از معلم میخرم ،نرسیده به جلال !کیفیت کفشاش عالی

کفش الا شوز ادیب ۴۸

البته فروش اصلیش اینترنتیه چون مغازه انچنانی نداره بیشتر یه انباره ک نمونه گذاشته چنتا

ولی واقعا قیمت و کیفیت عالی

مفتح ۱ اسم مغازشو یادم نیس ولی دو بار ازش خرید کردم

سوال های مرتبط