خانما تو ساک نینی چنتا پوشک بزارم کافیه؟

۱۳ پاسخ

ده تا خوبه

من ۶ تا گذاشتم کم اوردم با اینکه فقط یک شب بستری بودیم
۸ تا ۱۰ واسه اطمینان خوبه

یه بسته ۲۰ تایی ببر

یک بببر صفر واسه اونایی که وزن شون کم تر از ۳ عه بالا تر از سه یک میبرن پوشاک ببر ۱۰ تا من یک بسته برده بودم

من 10 تا گذاشتم ولی چون سزارین بودم دو شب اونجا بودم 15 تا استفاده شد

یه بسته بزار عزیزم من ۵تا بردم همراهم کم اومد

من پنج تا استفاده کردم

من ۶ تا

من ۱۰ گذاشتم ۱

صفر بزاریم یا یک؟؟؟؟

خود بیمارستان میدن

من پنج شیش تا گذاشتم

من ۱۰ تا گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان ستین و نویان🐻 مامان ستین و نویان🐻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی