ده تا خوبه
من ۶ تا گذاشتم کم اوردم با اینکه فقط یک شب بستری بودیم
۸ تا ۱۰ واسه اطمینان خوبه
یه بسته ۲۰ تایی ببر
یک بببر صفر واسه اونایی که وزن شون کم تر از ۳ عه بالا تر از سه یک میبرن پوشاک ببر ۱۰ تا من یک بسته برده بودم
من 10 تا گذاشتم ولی چون سزارین بودم دو شب اونجا بودم 15 تا استفاده شد
یه بسته بزار عزیزم من ۵تا بردم همراهم کم اومد
من پنج تا استفاده کردم
من ۶ تا
من ۱۰ گذاشتم ۱
صفر بزاریم یا یک؟؟؟؟
خود بیمارستان میدن
من پنج شیش تا گذاشتم
من ۱۰ تا گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.