من یه بسته برداشتم
من ی بسته کوچیک مولفیکس برداشتم
بسته رو بردار
بیشتر بردار
۱۰تا بزار
من ۷ تا بردم
۵تاش استفاده شد
خب فوقش کم اوردی میخری از داروخونه
من ده تا گذاشتم
من 20تا گذاشتم
من یه بسته بردم
دو تا بیمارستان داد
چهار دونه هم شرکت مای بیبی هدیه بهمون داد
یه بسته کامل ببر دیگه
باز اونجا تموم نشه دنبال پوشک باشی
نه 10 تا کمه کم بردار
ده تا میخواد چون روز اول خیلی جیش میکنن
هر ۳ ساعت نیاز به تعویض داشته باشه ۸ تا بردار
من ده تا گذاشتم محض اطمینان
۱۰تا بردار ضرر نمیکنه
کافیه ولی خب بسته ای بردار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.