۵.۶تا پوشک برای ساک بیمارستان نینی کافیه ؟ یا باید بیشتر بردارم ؟

۱۷ پاسخ

من یه بسته برداشتم

من ی بسته کوچیک مولفیکس برداشتم

بسته رو بردار

بیشتر بردار

۱۰تا بزار

من ۷ تا بردم
۵تاش استفاده شد

خب فوقش کم اوردی میخری از داروخونه

من ده تا گذاشتم

من 20تا گذاشتم

من یه بسته بردم
دو تا بیمارستان داد
چهار دونه هم شرکت مای بیبی هدیه بهمون داد

یه بسته کامل ببر دیگه
باز اونجا تموم نشه دنبال پوشک باشی

نه 10 تا کمه کم بردار

ده تا میخواد چون روز اول خیلی جیش میکنن

هر ۳ ساعت نیاز به تعویض داشته باشه ۸ تا بردار

من ده تا گذاشتم محض اطمینان

۱۰تا بردار ضرر نمیکنه

کافیه ولی خب بسته ای بردار

سوال های مرتبط