۲ پاسخ

اگر مدت طولانی هست سفتیش مثلا درحد ۱۵ دقیقه اینا بچه سردشه در اصل بچه خودشو یجا گوله میکنه یعنی یجا نشستی دلت سرد شده بچه سردشه اگر چندثانیه کمه درحد ۲تا۵ ثانیه انقباضه ولی اگر میبینی این سفت شدن مثل اینه که انگار باسنش رو میده بالا و یطرف میزنه بالا حرکات دیگه طبیعیه جانداره اینجور حرکت میکنه

شاید انقباض داری

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌ونهم بارداری