اگر مدت طولانی هست سفتیش مثلا درحد ۱۵ دقیقه اینا بچه سردشه در اصل بچه خودشو یجا گوله میکنه یعنی یجا نشستی دلت سرد شده بچه سردشه اگر چندثانیه کمه درحد ۲تا۵ ثانیه انقباضه ولی اگر میبینی این سفت شدن مثل اینه که انگار باسنش رو میده بالا و یطرف میزنه بالا حرکات دیگه طبیعیه جانداره اینجور حرکت میکنه
شاید انقباض داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.