۸ پاسخ

ن بهتره اتفاقا

خشک میشه

مگه با مایع هم میشه؟

اشکال نداره

خوشمزه میشه باجامد

نه ولی اگه بذاری یخچال یه حالتی میشه روغنش انگار میماله ب دهن همون بیرون باید نگه داری

اصلش با جامد دگ

نه نه

سوال های مرتبط