هزینه بخیه سزارین مطب خصوصی چنده

۵ پاسخ

۶۵۰دیشب کشیدم

من تو مطب شخصی کشیدم ۳۶۰ تومن

چقدر قیمتایی که میگن بالاعه!
من بیمارستان دولتی زایمان کردم ، دکترم گفت بخیتو میخای بکشی بازم بیا تو همین بیمارستان شیفتمه برات میکشم کلا ۳۶ تومن ویزیت دادم و بخیمو کشید تو یه دقیقه

۱۳۰۰
باز بستگی به دکتر و هر شهری داره

همه جا نرخ ثابت نیس

چند روز پیش یکی‌گفت۸۰۰
یکی گفت ۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی