۶۵۰دیشب کشیدم
من تو مطب شخصی کشیدم ۳۶۰ تومن
چقدر قیمتایی که میگن بالاعه!
من بیمارستان دولتی زایمان کردم ، دکترم گفت بخیتو میخای بکشی بازم بیا تو همین بیمارستان شیفتمه برات میکشم کلا ۳۶ تومن ویزیت دادم و بخیمو کشید تو یه دقیقه
۱۳۰۰
باز بستگی به دکتر و هر شهری داره
همه جا نرخ ثابت نیس
چند روز پیش یکیگفت۸۰۰
یکی گفت ۴۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.