۱۰ پاسخ

وای ییییی پسر منم خیلی اذیتم میکنه .
باز ب اذیتاش برمیام ب حرفای باباش برنمیام .
شب که میاد میگه تو بد تربیتش کردی تو لوسش کردی تو فلانش کردی .این بیشتر اذیتم می‌کنه که یه سر سوزن درکم نمیکنه

والا بچه من موقع غذا هم راه میره😃

فک کنم همه همین باشیم، من که بعضی وقتا، از دستش گریه میکنم، گوله گوله اشک میریزم، میگم خدایا یعنی اینقد تربیتم بد بوده که اینطوری شده، آخه اطرافیان بهم میگن خودت لجبازش کردی،هرچی هم بهش میگم، بدتر میکنه.

یعنی پسر منم الان۲ هفته به شدددددت شیطون شده و بهم میریزه من هی جمع میکنم آراد بهم میریزه الان وضعیت خونه
تو اتاقش که نمیشه راه رفت منی که نمیزاشتم خونه کثیف بمونه دیگه حرف نمیشم واقعا

تصویر

همشون همینن، ما رفته بودیم مهمونی دس به همه وسیله هاشون زد سر سفره هم نیومد، کلا اینور اونور میرف، ی دقیقه ننشس، همیشه همین بوذه حالا ی کوچثلو نسبت به قبل بهتر شده

حالا دخترمن ديروز رفتيم خونه عموم بعدش خالم
انقد خوب بود
اومديم خونه ببين نميتونم بهت بگم چه بلايي سرم اورد

منم واقعا دیوونه شدم، یه کلمه ام چیزی میگم خودشو میکوبه اینور اونور که بلایی سرش بیاد که من زود مهربون بشم

دقیقا داریم به لحظات ملکوتی شروع لجبازی سه سالگی نزدیک میشیم

مثلا چ کارای؟
پسر منم نمیشینه فقط برا صبحونه غذا
یا گاهی تلوزیون آگهی یا کارتونی ک دوست داره نشون بده
شیطنت داره ولی خب میزارم رو بچگی مخصوصا این تایم ک همش خونه ایم

وای پسر منم یعنی یه ثانیه نمیشینه ،انگار زیرش میخ گذاشتن 🤦

سوال های مرتبط

مامان شاهرخ مامان شاهرخ ۲ سالگی