من داشتم منظم بودم ولی شدید بود
من همه پریودام منظمه خفیف دارم دکترم گفته مانع بارداریت نیس ولی جدیدا متوجه شدم پرولاکتینم بالاس ک مانع بارداری شده
منم تنبلی خفیف داشتم پریودام منظم بود تازه فهمیدم تازه میخواستم قرص مصرف کنم ک همون ماه باردار شدم
خفيف.
اگه نامنظم باشه شدیده
شدید برا اونایی که دو ماه یبار پریورد میشن یا شایدم بیشتر
خفیف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.