۷ پاسخ

من داشتم منظم بودم ولی شدید بود

من همه پریودام منظمه خفیف دارم دکترم گفته مانع بارداریت نیس ولی جدیدا متوجه شدم پرولاکتینم بالاس ک مانع بارداری شده

منم تنبلی خفیف داشتم پریودام منظم بود تازه فهمیدم تازه میخواستم قرص مصرف کنم ک همون ماه باردار شدم

خفيف.

اگه نامنظم باشه شدیده

شدید برا اونایی که دو ماه یبار پریورد میشن یا شایدم بیشتر

خفیف

سوال های مرتبط