من 100بودم باردارنمیشدم
رفتم دکتر غدد ک انسولین اسپارتینا بهم بده ک لاغر کنم
دوماهی زدم وزنم کم کردم
و سه هفته بعد قطع کردن انسولین باردارشدم
دکتر گفتم انسولین اسپارتینا تخمک هاتو فعال کرده
عزیزم خدا بخواد همه چی شدنیه
وزنت خیلی بالاس وزنتو کم کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.