۳ پاسخ

من 100بودم باردارنمیشدم
رفتم دکتر غدد ک انسولین اسپارتینا بهم بده ک لاغر کنم
دوماهی زدم وزنم کم کردم
و سه هفته بعد قطع کردن انسولین باردارشدم
دکتر گفتم انسولین اسپارتینا تخمک هاتو فعال کرده

عزیزم خدا بخواد همه چی شدنیه

وزنت خیلی بالاس وزنتو کم کن

سوال های مرتبط