یا خدا مگه الان هنوز کسی از این کارا میکنه 😬
خدا رو شکر سالهاست دیگه کسی این کارهای سمی رو نمیکنه و انقدری علم هست که بدونن اشتباهه و ربطی به پرپشتی و این چرت و پرتا نداره اینکار و اشتباهه بچه از ریخت و قیافه میفته فقط
۴۰ روزگی
الکیه من دختر خواهرم تراشیدن حالا انقد موهاش کمه ولی پسرش نتراشید ماشالا موهاشم پره
دختر ک موهاشو نمیتراشن..خودش میریزه خودشم رشد میکنه.گناه دارن.
طبق خرافات قدیمی ها پیش نرو عزیزم حیف نیست بجه رو زشت میکنید کچل میشه اونم دختر
من 40 روزگی موهاش زدم
ینی چجوری تراشیدیم؟ مگه سر بچه رو میتراشن؟
نزن موهاشو حیفه زبر میشه🥹🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.