خانوما از ماهیگی موهای دخترتون با چهل گیس بستین

۳ پاسخ

فکر کنم سه چهار ماهگیش
اخه دخترم دنیا اومدنی مو بود بعد دست و پا دراورد
البته اوایل گیره میزدم چون موهاش نرم بود با چهل گیس دلم نمیومد ببندم بکشه موهاشو

وای گناه داره با چهل گیس

من یکی دوبار بستم.گناه دارن موهاشون درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🤎🦫 مامان هدیه خدا 🤎🦫 ۲ ماهگی
مامان هلنا خاتون مامان هلنا خاتون ۴ ماهگی
مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی