خانوما سزارینی از چند ماهگی شکمتون بستین؟؟

۳ پاسخ

من نبستم شکمم ندارم

از همون روز اول تا ی ماهگی تقریبا بستم اما بعدش وقت نکرد یا یادم رفت حداقل تا 6ماهگی ببندی خوبه جمع میشه باید ببندم منم

بخیمو کشیدم گن بستم

سوال های مرتبط

مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی
مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی