شکمتون رو با چی میبندین ؟؟از کی بستین؟

۴ پاسخ

شکم بند ساده از کالا طبی گرفتم دکتر بهم گفت از زمانی که دیگه درد شکمی نداشتی ببند

باید ورزش کنی کنارش زیاد گن به تنهایی جواب نی

با شکم بند چسبی، از روز سوم بعد عمل تا الان بستم. بعضی وقتا باز میکنم

والا من یکی دو بار بستم کمر درد شدم باز باز کردم فعلا که ولکردم

سوال های مرتبط