مامانا شماهم سربچتون رو تراشیدین؟

۱۱ پاسخ

اینا همش خرافاته، خواهرزاده من موهاش کم بود ده بار تراشیدن تا چهار پنج سالگیش، هیچ فرقی نکرد الان که 20 سالشه همچنان موهاش کم پشته

نه، زمان تیرکمون شاه سر بچه میتراشیدن.

نه هیچ تاثیری نداره

انشالله پاییز ک 8 ماهش میشه

ن مایسالگی

تادوسال که سربچه هنوز سفت نشده نبایداینکارو کرد

پرپشت میشه

میگن موهاش ضخیم تر میشه

الان سر بچه نرمه اصلا نباید تراشیده بشه .

نه برای چی

ن و نمیتراشم
مامانمم از مارو نتراشیده

سوال های مرتبط

مامان هلنا خاتون مامان هلنا خاتون ۴ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی های من مامان نی نی های من ۸ ماهگی