بچه اگ آروغ نزنه باد فتح بزنه اوکیه؟

۷ پاسخ

باد فتح!؟خب بگو از پایین دفع کنه.

سوال منم هست

دکتر ب من گفت باد یا اروغ میشه یا باد میشه از پایین میده بیرون بالاخره راه خودشا پیدا میکنه بعضی وقتا با سکسکه میاد بیرون

باد فتح چیه؟

اره خوبه

یعنی چی ؟

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی